02 March 2012

ADNAN SEMPIT 2...terbaikkk!!


citer adnan sempit 2 nie korang dah tgok ker?? kalau sape2 yg belum tgk tu lbih baik tgk...sbb aku rasa citer nie BEST sngat2..berdekah-dekah kot time kat pawagam tu... bg aku brbanding ngan Adnan sempit yg pertama aku lg suka Adnan sempit 2 nie.. sebab apa?? haha sbb nya masa Adnan sempit 1 tu aku tak lah ketawa sngat2 tapi Adnan sempit yg baru nie perggghh aku ketawa dah mcm apa dah...suara jantan semua keluar kah kah kah... choii~ ktawa siap tepuk2 tangan pon ada...dah lupa diri yg aku tu kat pawagam...hehehe

ok..nie antara scene yg aku gelak dah macam apa dah tapi aku rasa banyak lagi :)


ok nie scene bila adnan baru beli baju "koperasi" nya...haha
pastu yg klakar bila ada mat rempit kat sebelah ketawakan dia sbb pakai baju mcm tu tp bawak motor... dia plak nak kalis2 terus tepon konon2 dia tu Dato' Adnan.. 


scene nie lagi ar klakar...sceneAdnan ngan Bobby kejar mengejar..kejar mengejar guna motor der..kalau kat jalan takpe tapi siap kat shopping mall, pasar ikan, lalu kat esceletor, tangga, lift..hahaha pastu si Adnan bleh plak tolong si Bobby turunkan motor dia..sdgkan masa tu dorang tgh kejar mengejar...apa seyh~

pastu sebab citer Adnan Sempit 2 nie buat aku lawak giler2..biler si Adnan speaking inggeris..hahaha mmg tak boleh go aku ckp..antaranya:-

protokol-prokotol
stop it-spot tit
hurt-heart


No comments: