06 March 2012

LIE TO ME: SARANGHAE OPPA SANG HEE


LIE TO ME merupakan cerita korea yg baru aku tgk.. apa..apa?? ketinggalan zaman.. sory okay aku nie seorang insan yang very the busy...(caitt ayat menutup malu) haha aku pon tak pasti crita nie main pada tahun bile tapi aku baru2 je tgk crite ni kat astro "S ONE"...Over all citer nie Best~ (tapi Boys Over Flower lg mantap!! ok) tp aku tak brapa suka kat hero (Kang ji hwan) dalam crita nie.. sbbnya ialah tak brapa nak hensem lah...tapi dalam cerita nie aku suka tgk adik kepada hero nie iaitu "SANG HEE" lakonan Sung Joon..


so...hensem bukan~ 
okay kalau korang kata "alah..tak hensem pown.."
ada aku kesah

Dalam cerita nie dia seorang yang Sweet` sangat.. sebab dia slalu tolong Ah jung, dan kadang2 gaya dia yg manja2 sikit tu..ok..ok aku rasa dah melayang nie cepat!! tarik aku.. tapi jalan cerita lie to me nie tak best ar sebab sang hee last2 tak dapat jugak  si Ah jung.. kesiannya~ tapi aku geram!! sebab cerita dah nak last2 nie dia potong rambut..tak suke..tak suke... aku lg suke style rambut dia seperti di atas... :)



No comments: