15 October 2013

Crows Zero Japan Movie

sejak dua tiga empat menjak nie, aku mmg dah suka layan movie japan nie..
crows zero nie pown salah satu movie japan yang aku suka, 
mungkin genre movie nie mmg kamcing ngan jiwa aku kot...
sebelum nie aku layan gokusen, sebelum2 nie plak death note... crita hantu japan pulak mmg dah fav aku kalau nak list semua tajuk filem mmg banyak lah...
tapi semua genre movie yang aku minat genre horror, action dan yang type2 yakuza punya...
yakuza? maknanya samseng klu diterjemahkan..

crita crows zero nie plak baru aku tgok...
sebelum nie aku fikir gokusen antara genre yakuza paling best yang pernah aku tengok...
dan yabuki hayato (ketua samseng gokusen 2) adalah samseng paling kacak yang pernah aku jumpa...
walaupun ramai yang cakap shin sawada ketua samseng utk gokusen 1 dan ren kazama ketua samseng gokusen 3 paling handsome... tapi aku ttp dgn yabuki hayato... figth o-oh~

tapi akhirnya aku berpaling tadah..
bila aku tgok crows zero
genji takiya!!!!


handsome tak..
huh muka dia mmg lah tak boleh nak lawan dgn muka matsumoto jun, haruma miura dgn akanishi..
tapi dalam crita crows zero nie, aku mmg dah feeling2 dgn genji nie..
hendak2 bila anak buah bapak dia panggil dia 'young boss'... 
aku nie mmg berkenan dgn org yg jadi leader2 jer, org bawahan wa tak pandang.. keh keh keh


nie plak antara style genji yg mmg aku suka... nampak stylo jer..
apa yg aku tahu style nie pon dah bnyak llaki yg ikut..
tp hakikatnya part rambut tu aku agak kureng minat sikit...

bila tgok crita nie aku mula lah brangan-angan nak di protect oleh 'young boss' nie..
kira kalau ada org jahat atau llaki nak kacau aku... hero aku nie yang tolong selamatkan...
hahaha perasaan habis minah nie...

tapi seriously crita nie mmg best...
agak sedih bila aku dpt tahu utk crows zero 3 atau crows explode yg bakal keluar 2014 nanti
genji takiya tak ada, sbb dia dah graduate dari suzuran school...
huhuhu ottoke~ genji-yahh
oppsS bila selidik tgok trailers. tgok poster utk crows zero 3 nanti...
tiba2 mak terjumpa bakal anak ikan baru mak...
haha bakal hero utk crows zero nie pon kacak juga... nama dia Masahiro Higashide
pelakon crows zero 3


Masahiro Higashide sebagai kaburagi



No comments: