14 April 2012

Si Bayang Hitam



sejujurnya aku masih tak pernah face to face dengan mahluk halus nie..tapi dengar dari kawan2 tu memang banyak... walau bagaimanapun aku masih tetap percaya yang mahluk2 nie wujud, sebab kengkadang tu aku dapat rasakan yg bnda tu mcm dekat2 dgn aku... yeah..yeah..yeah mungkin ramai yg cakap     "halusinasi kau je tu"...

berkaitan dengan tajuk post nie, aku rasa rata-rata orang dah pernah alami perkara macam nie, even aku sendiri pown dah pernah alami hampir beberapa kali, kadang-kadang masa aku tengah basuh pinggan kat dapur sengsorang tiba-tiba macam sekali imbas ada orang lalu kat belakang aku, pernah suatu hari tu ketika petang aku saja2 je nak tengok mak aku tanam2 bunga, lpas tu emak aku suruh ambik kan cangkul, masa aku nak masuk dalam rumah aku ternampak kelibat hitam lalu depan aku, pergerakkannya terlalu pantas dalam kiraan 3 saat macam tu... 

kadang2 aku terfikir macam mana bentuk atau rupa sebenar hantu.. ada ke macam dekat filem2 hantu tu... ok walaupun aku TAK PERNAH jumpa mahluk nie tapi aku pown tak nak lah jumpa mahluk nie... scary~ 





No comments: