04 August 2012

Cute Macarons

okay... Hari nie aku dah jumpa cinta pandang pertama aku~ what?? boyfriend??

Choii~ bukan boyfriend lah tapi lg istimewa... iaitu tada~ MACARONS
tadi time aku tgh berfacebooking aku trnampaklah makhluk yg begitu comel... hurmm tapi sayangnya dia tu untuk di makan... lepas tu apa lagi aku buka GOOGLE terus cari resepi untuk buat macarons... tapi kebanyakkan resepi yang aku bukak tu semua kata nak buat macarons nie agak rumit sikit.. biasalah benda comel dan sedap memang payah sikit nak buat, tapi aku dah menanam cita2 untuk buat macarons, dan untuk buat bisnes... Hamboih~ kan kemain lagi... okey okey okey aku nak tunjuk antara macarons yg paling meletup dan yummy~

comelnya~ sedapnya~

hye greeny~ you are so cutie!!

black and white~ but you are still like rainbow for me~
greeny, whitey, pinky, chocolatey
together~
so sweet..

haish! minah nie wayar biru kat otak die dah nak putus kowt~ bercakap dgn kuih bagai lah...hahah... Doakan semoga saya berjaya buat macarons ya... Amin~


No comments: