26 April 2012

Result untuk Semester 2!!

Finally~ akhirnya aku dah dapat result... 

masa aku tgh main game kat facebook, tiba2 aku terbaca new post dri lecturer aku yg bagi tahu kitaorang dah boleh tanya result masing2... kawan2 aku pon dah meroyan  bagai sebab nervous.. hahaha tapi akhirnya aku memberanikan diri dan PM lecture aku tu.. 

Assalamualaikum.. miss boleh saya tahu result saya berapa?

dengan penuh nervous menunggu replay dri lecture aku tu tiba2 berapa minit kemudian aku dapat 1 notification mesej .. tadaa~

Salam AD GPA 3.59 CGPA 3.75 congrats =)

aku pon tgk lama2 mesej dri lecturer aku tu... tapi perasaan aku bercampur suka, gembira, macam2 ar.. aku suka sebab aku still dapat dekan.. tapi pada masa yg sama aku sedih sebab pointer aku jatuh~ daripada 3.89 kepada 3.59.. hurmm jauh giler kan.. jatuh sebanyak 0.30 tu~  mungkin silapnya aku terlalu target tinggi kot.. sebab aku target utk dapat 3.65 atau 3.70 utk sem nie but the end aku yg kecewa... tapi bila aku fikir balik masa nak final exam, aku bukan lah ready sepenuh nya.. aku macam ambil ringan je.. so terima je lah keputusan nie.. 

TETAPI.. aku amat bersyukur kepada Allah.. sebab Anugerah Dekan still aku dapat kan uyeaaah~!!



No comments: