17 April 2013

HARI INI 17 APRIL 2013

ok, memang semua org tahu hari nie 17 april 2013, sbb semua org ada phone, ada jam, boleh cek klander kan.... jadi whats a problem?
hahahahaha (ketawa style org kaya)
sebenarnya hari nie hari jadi aku lah...eh silap hari lahir aku
yeah~ 
pertama sekali aku gembira sangat, sbb utk birthday aku yg ke 20 thun nie, keluarga aku raikan lebih meriah sikit. kenapa? sbb hari nie mak aku banyak masak sgt tauhu sumbat, pulut hitam, mee kari, nasi lauk, kek, dan ada lah lain-lain... lepastu mak aku sanggup ambil mc hari nie sbb nak raikan hari lahir aku, terharu~

ok yg kedua, hadiah!!!
hadiah pertama yg aku dpt ialah snickers dri abang aku, haha 
seterusnya masakan mak aku, yg aku sebut kat atas tadi tu, hah tu pun sebahagian dri hadiah juga kan.
hadiah dri mak aku lg ialah cincin emas... hah hadiah nie yg aku tak dpt nak hadam lg sampai skrg, sbb apa, sbb setahu aku, mak aku mmg tahu, aku nie jarang tak pernah pakai cincin, jadi terkejut jugak lah dpt cincin nie, tapi aku pun suka jugak, sbb tu aku pakai cincin tu skrg nie... haha
hadiah paling istimewa ialah doa dari keluarga, yg diketuai oleh ayah aku, bagi aku itulah hadiah paling mahal,  walaupun aku tahu diorang tetap doakan aku dalam solat mereka... amin
hadiah paling best utk hari jadi kali nie ialah.......
JOHOR DARUL TAKZIM MENANG!!!
(JDT menang lawan SELANGOR melalui sepakan penalti 4-2, sbb aggregat 3-3)
hahaha 

Jadi bermulalah perjalanan umur 20-an aku, aku dah tak umur belasan lagi dah!! hmm
ini bermakna aku kena keluar dari kotak pemikiran umur belasan tahun, dan belajar utk berfikir macam orang umur 20-an.... klu dulu masa umur 7 thun aku selalu cakap macam nie
"klu adik dah umur 20 tahun, adik nak jadi macam nie.....macam tu...macam-macam"
so, ini bermakna aku kena menghampiri angan-angan aku tu..

A birthday is just the first day of another 365-day journey around the sun
Enjoy the trip


No comments: