04 September 2013

KOREAN DRAMA : MASTER SUN

sekian lama tidak menjenguk blog ini..huhu (sedih) semester 5 nie mmg busy sangat! sbb tu aku tak sempet nak jenguk jengah kat blog nie... tapi sebusy aku pun aku tak tinggal tgok running man, k-pop2 nie... hahaha mulanya aku excited nak tgok drama i hear your voice, iyelah hero kat dalam citer tu (lee jong suk) handsome kot~ tapi last2 aku tak tgok pun, kakak aku yang tgok sampai habis dan kakak aku jugak lah yg dah jatuh hati kat park soo ha (lee jong suk) dalam citer tu....

tapi MALAM INI start lg stu citer drama korea, maybe ganti citer drama i hear your voice tu kot, tajuk nya Master sun... masa mula aku nampak teaser drama tu kat tv, mati2 aku ingat drama hantu bersiri...lg lah aku excited nak tgok... aku mmg suka tgok citer2 yg bergenre horror nie... tp semalam aku tgok lah mv citer tu kat youtube, wahh~ terus tak sabar nak tgok citer tu kat tv malam nie... rupanya citer tu ada genre sweet romantic, seram, kelakar dan mungkin ada sedikit sedih... hampir complete semua genre dalam citer nie... tapi yg agak klakar aku dah fall in love dan melting dgn hero dlm citer tu, walaupun muka dia tak sehandsome kim soo hyun dan yoo seung ho tapi watak dia dalam citer tu yg aku melting... heroin pula muka sempoi jer, tak delah muka heroin yang bajet2 comel dan sopan santun...

poster bg drama nie ^_^

gong hyo jin dan so ji sub

so ji sub as joo jong won - juga di panggil Mr.CEO oleh tae gong shil.. seorang yang acah-acah sombong, dingin dan berlagak sebab dia ceo syarikat Kingdom Mall, tapi dia sweet ^_^

Goong hyo Jin as Tae gong shil - seorang yang sensitif dan dia jugak boleh nampak hantu.. kadang2 kelakar dan gila2.. 


No comments: