02 December 2012

RESULT SEMESTER 3

(sekadar gambar hiasan)

tarik nafas turun nafas...huhu tu lah gaya aku sebelum nak masuk bilik lecture... tapi masa nak melangkah masuk tadi tiba-tiba aku hilang keyakinan pulak, aku terus pusing dan ambik jadual... lepas tu aku pon masuklah ke dalam bilik lecture dengan penuh keberanian...

ok..cuba teka aku dapat berapa??

Tadaaa~ CPA 3.80 GPA 3.90 jadi aku dekan lagi!!! seronok gila aku cakap ngan korang, bukan apa, aku rasa masa final exam tu aku tak perform dengan baik so aku target munkin aku dapat 3.55 atau 3.6 macam tulah.. tapi Alhamdulillah...syukur sangat kepada Allah... lepastu kekecewaan masa sem 2 yg dapat 3.59 tu pon terubat lah jugak....tapi aku kecewa jugak dengan result kawan2 aku yg kbanyakkannya jatuh...

Esok bermula lah Semester 4 aku, rasa cepat plak kan.... (senior seh..) senior?? best sangat ke jd senior? nanti kena panggil "kakak" owh~ tidakkk... apa pun tu tak penting...yg penting aku nak lagi baik dalam sem 4 nie..tak ada lagi study kelam kabut...study last minit dan sewaktu dengannya...hahaha




No comments: