05 June 2013

FLY DADDY FLY- LEE JUN KI

Filem nie sebenarnya tlah ditayangkan pd tahun 2006. masa tu aku baru form 1, tapi aku baru tgok minggu nie, sebab dah bosan punya pasal, aku searching lah filem korea yg boleh mengisi kebosanan. last2 aku tertarik utk tgok filem nie, dan sebenarnya aku dah tgok 2 kali filem nie... eh? best sgt ker filem nie? mmg best pon citer nie... dan yang paling best citer nie tak ada adegan2 terlarang, kisah2 cintan cintun pun tak ade...

TAPI... hero dlm file nie yg sebenarnya tlah menarik aku utk tgok filem nie sbanyak 2 kali... siapakah gerangan jejaka itu?

Tadah~

lee jun ki oppa~

Bile aku tgok filem nie, aku mesti cair tgok renungan mata dia.. oh melting~
dan apa yang paling aku tak sangka ialah....
kitaorg berkongsi tarikh lahir yg sama iaitu 17 April cuma tahun jer yg berbeza, 

Dalam filem nie, lee jun ki dah macam anime, dgn rambut dia, mata dia, bila dia pkai school uniform, mmg sgt anime~ tak percaya? 

meh tgok~





hah macam anime tak? macam anime yg kat bawah nie tak?



sama tak? sama tak?
haha kalau korg tgok macam tak sama jer... makna nye aku jer lah yg angau sorg2..

No comments: